Skolan;avslutad.Nästan...

Gymnasietiden är slut :( Jag älskade,för första gången skolan på riktigt även om matte B var ett obligatorisk moment (matte är inte ett ämne jag älskar och inget ämne som är enkel för mig...).Jag önskar att man gick längre tid till gymnasiet... 5 år,minst.Men det är väl för mycket begärt. Har aldrig sett en skola som faktiskt brydde sig om vad elever sa om den och reagerade. stämningen på skolan var underbar;man hade ingenting emot att vara där.

Var i Polen på semestern hehe :D Såg min söta hund Puszek(Fluffy) igen efter 2 år.Han är nu 11 år... herregud :O Men han är som en liten hundvalp,lika livlig,glad och nöjd med sig själv haha XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0